ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ. 

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ.


Είναι ότι βλέπω στο site σας διαθέσιμο ;
Ναι ! Ότι προϊόν βλέπετε στο site μας είναι άμεσα διαθέσιμο . Για οτιδήποτε συμβεί για τη διαθεσιμότητα του προϊόντος της παραγγελίας σας , θα σας ενημερώσουμε με email .

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ.
Παρείγγειλα βράδυ . Πότε θα στείλετε την παραγγελία μου ;
Όπως κι εσείς , έτσι κι εμείς δουλεύουμε πρωινές ώρες από Δευτέρα έως Σάββατο . Παραγγελίες που γίνονται το βράδυ μιας ημέρας εκτελούνται την επόμενη . Παραγγελίες που γίνονται το σαββατοκύριακο εκτελούνται τη Δευτέρα.

Μέχρι ποια ώρα να κάνω παραγγελία για να είμαι σίγουρος ότι θα φύγει την ίδια ημέρα;
Παραγγελίες μέχρι τις 11:00 εκτελούνται αυθημερόν !

Το δέμα μου μπορώ να το παραλάβω την ίδια μέρα ;
Όχι , εκτός αν μένετε στη ΡΟΔΟ και μας έχετε υποδηλώσει στα σχόλια παραγγελίας ότι επιθυμείτε αυθημερόν παράδοση και είστε σε κοντινή απόσταση απτό κέντρο της πόλεως ΡΟΔΟΥ . Σημείωση : Σε αυτή την περίπτωση η χρέωση της κούριερ είναι 3 ευρώ .

Πόσο θα πρέπει να περιμένω για να πάρω το δέμα μου ;
Λόγω της τοποθεσίας μας (ΡΟΔΟΣ) συνήθως χρειάζεται 1 εργάσιμη ημέρα για τα ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ το καλοκαίρι και ίσως δύο (ή και περισσότερες) τον χειμώνα . Αν ζείτε σε αστικό κέντρο στην ηπειρωτική Ελλάδα , το δέμα σας θα το λάβετε μία ημέρα από την στιγμή που θα φύγει από την αποθήκη μας . Εάν ζείτε στην Βόρια Ελλάδα , θα παραλάβετε 2 ημέρες μετά ή και τρεις το μέγιστο απ’ την ημέρα που θα φύγει απ’ την αποθήκη μας .

Μπορώ να πάρω το δέμα μου ο ίδιος από την κούριερ ;
Βεβαίως . Στην ολοκλήρωση της φόρμας παραγγελίας υπάρχει επιλογή . Μπορείτε επίσης να το σημειώσετε στα σχόλια στην ολοκλήρωση της παραγγελίας σας .

Μπορώ να παραλάβω το δέμα μου από το κατάστημα mats mouts ;
Φυσικά και μπορείτε να παραλάβετε από το κατάστημα Mats Mouts , Ορφανίδου 16 (BARSTREET) την ίδια κιόλας ημέρα αν η παραγγελία σας έχει γίνει μέχρι τις 11:00 και πάλι σε συνεννόηση μέσω τηλεφώνου στο 2241022116 .

Από ποια μεταφορική θα παραλάβω το δέμα μου ;
Συνεργαζόμαστε με την ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ .

Έχω λάβει έναν αριθμό παραγγελίας. Με αυτόν θα παραλάβω το δέμα μου ;
Όχι αυτός είναι ο αναγνωριστικός κωδικός της παραγγελίας σας. Το δέμα σας έχει δικό του κωδικό που σας αποστέλλεται με SMS εφόσον έχει καταφτάσει στην τοπική σας κούριερ ή με τον κωδικό που σας στέλνουμε εμείς με email .

Γιατί δεν έχω λάβει ακόμα SMS με τον αριθμό του δέματός μου ;
Ίσως γιατί δεν έχει καταφτάσει ακόμα στον προορισμό του ή απλά αντί για νούμερο κινητού τηλεφώνου στην παραγγελία σας, έχετε δηλώσει σταθερό τηλέφωνο.

Πως μπορώ να ελέγχω την κατάσταση της παραγγελίας μου ;
Επάνω και δεξιά στην κεντρική σελίδα του site μας πατήστε «Αναζήτηση παραγγελίας». Αναγράψτε το αναγνωριστικό της παραγγελίας σας για να ελέγξετε σε τι κατάσταση βρίσκεται.

ΕΧΕΜΥΘΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Στο δέμα μου αναγράφεται το λογότυπο της εταιρίας σας ;
Όχι, δεν χρησιμοποιούμε εταιρικά λογότυπα στα δέματα μας.

Έχετε διακριτική συσκευασία ;
Το δέμα είναι καλά σφραγισμένο χαρτοκιβώτιο ή φάκελος με φυσαλίδες αναλόγως τον όγκο της παραγγελίας σας , χωρίς κανένα διακριτικό επάνω του.

Γνωρίζει κανείς άλλος για το τι παρήγγειλα ;
Εκτός από εμάς που αναλαμβάνουμε να εκτελέσουμε την παραγγελία σας και να συσκευάσουμε το δέμα σας, δεν είναι σε θέση κανείς άλλος να ξέρει τι περιέχεται μέσα στο δέμα που λαμβάνετε.

Η κούριερ μπορεί να ανοίξουν το δέμα μου ;
Όχι , δεν έχουν καμία δικαιοδοσία η κούριερ να ανοίξουν κανένα δέμα

Πως χειρίζεστε τα προσωπικά μου στοιχεία ;
Τα στοιχεία σας κρατούνται στην επιχείρησή μας εμπιστευτικά για λογιστικούς και φοροτεχνικούς λόγους . Δεν χρησιμοποιούμε για οποιαδήποτε άλλη ενέργεια προσωπικά στοιχεία των πελατών μας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΛΗΡΩΜΗΣ .
Μπορώ να πληρώσω με αντικαταβολή ;
Ναι και υπάρχει χρέωση όταν η παραγγελία σας είναι κάτω από 25 ευρώ χωρίς τα μεταφορικά .

Υπάρχει έξτρα χρέωση για πληρωμή με αντικαταβολή ;
Ναι , αν η παραγγελία σας είναι κάτω από 25 ευρώ .

Τι άλλους τρόπους πληρωμής διαθέτετε ;
Τραπεζική κατάθεση και με PAYPAL στο email info@matsmouts.gr και μας ενημερώνεται μέσω email

ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ .
Μπορώ να προσθέσω ή να αφαιρέσω προϊόντα σε μια παραγγελία που έχω κάνει ;
Αν δεν την έχουμε εκτελέσει ήδη , μπορείτε.

Δεν μου άρεσε αυτό που έλαβα, μπορώ να το επιστρέψω ;
Ναι, εφόσον δεν πέρασαν 14 ημέρες από την αποστολή του, δεν έχει παραβιαστεί η συσκευασία του και το προϊόν είναι άθικτο, μπορείτε να το επιστρέψετε και να γίνει αλλαγή με ένα νέο προϊόν. Θα χρεωθείτε όμως τα έξοδα επιστροφής.

Μου φαίνεται ότι το προϊόν που έλαβα είναι ελαττωματικό !
Ελάτε σε επαφή μαζί μας για να σας ενημερώσουμε για την λειτουργία των προϊόντων που παραγγείλατε . Αν δεν πέρασαν 14 ημέρες από την αποστολή του προϊόντος, επιστρέψτε το σε εμάς, με έξοδα δικά μας. Εμείς το ελέγχουμε και αν αποδειχθεί ελαττωματικό, προβαίνουμε σε άμεση αντικατάσταση χωρίς καμία έξτρα χρέωση και σας το ξανά στέλνουμε με έξοδα δικά μας .

Πως επιστρέφω ένα προϊόν ;
Απλά, παίρνετε τηλέφωνο την κούριερ ΓΕΝΙΚΗ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΉ (22410 38460) , έρχεται στον χώρο σας και παραλαμβάνει το προς επιστροφή δέμα . Η διεύθυνσή μας είναι : MATS MOUTS LINGERIE στην οδό , Ορφανίδου 16 , Τ.Κ 85100 ΡΟΔΟΣ και τηλ 2241022116 . Παρακαλούμε εσωκλείσετε ένα σημείωμα τον λόγο για τον οποίο γίνεται η επιστροφή !

Ευχαριστούμε που επιλέξατε εμάς για τις ηλεκτρονικές αγορές στο www.matsmouts.gr .